donderdag 31 oktober 2013

Vrolijke bloemen met de bowmaker/ Happy flowers with bowmaker

Ik hou heel erg van templates. Het is een snelle en eenvoudige manier om een mooi resultaat te krijgen. Vooral de bowmaker van Clover vind ik echt fijn. Je hebt in een handomdraai de mooiste lintbloemen.
I really love templates. They give a beautiful result in a fast and easy manner. Bowmaker from Clover is one of my favourites for it gives you in a wink the prettiest ribbonflowers.

Met een aantal van deze dubbele lintbloemen ziet je raam er alweer heel anders uit
.
 Voor deze hangers heb ik steeds twee bloemen gemaakt met de bowmaker S. Volg daarvoor de beschrijving in de verpakking. Als hart van de bloemen kun je knoopjes of kralen gebruiken. Die plak je gewoon in het midden aan beide kanten. Daarna reeg ik eerst het klokje aan de draad en vervolgens met een parelnaald de kraaltjes, dan de bloem en vervolgens weer de kraaltjes.
I first made two ribbonflowers with bowmaker S. Use the instructions that come with bowmaker. For the flowerhearts you can take buttons or beads. Then, attach a little bell to your beadingwire, a few beads, your ribbonflower and again a few beads. All done.





 De bowmaker S is geschikt voor lint met een breedte van 7-12mm. De mogelijkheden zijn eindeloos :-)

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie/ feedback! Ik lees het graag :-)